آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از انواع بازاریابی است که در این مطلب به تشریح استراتژی‌های آن خواهیم پرداخت اما پیش از آن بهتر است که ببینیم ، دیجیتال مارکتینگ چیست.

Digital Marketing بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از بازاریابی بر بستر اینترنت و وسایل الکترونیکی ( بازاریابی تحت وب ) . بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش‌های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از ابزار و رسانه‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خویش استفاده می‌نمایند.

بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری واضح از اهداف کلیدی و نحوه انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال دارند. بازاریابان بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود از طریق رسانه‌های رایگان و رسانه‌های غیر رایگان کمپین بزرگ‌تری را برگزار می‌نمایند.

دیجیتال مارکتینگ دارای 7 بعد اصلی است.

  1. وب‌سایت

  2. بازاریابی از طریق موتور جستجو ( Search Engine Marketing : SEM)

  3. بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

  4. بازاریابی محتوا ( بازاریابی درون‌گرا )

  5. بازاریابی ایمیلی

  6. بازاریابی موبایلی

  7. بازاریابی بنری

نکاتی پیرامون دیجیتال مارکتینگ

همان‌طور که در نمودار فوق می‌بینید ، هر یک از عناصر یا اجزای بازاریابی دیجیتال ، خود یک سرفصل است که می‌توان در مورد آن‌ها ، ساعت‌ها می‌توان صحبت نمود. با این حال ، سعی خواهم نمود که آن‌ها را به صورت خلاصه در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار مدهیم. در این حالت احتمال موفقیت بازاریابی آنلاین / بازاریابی تحت وب شما افزایش میابد.

1. دامین خود را ثبت نمایید

یک دامین بخرید که نامش به کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد و برند خود را بسازید

2. هاست خوب بخرید

سعی کنید از هاست اشتراکی استفاده نکنید و هاست اختصاصی خود را بخرید.

3. حرفه‌ای عمل کنید

در خصوص ساختار وب سایت خود فکر کنید و با یک مشاور برندینگ صحبت نمایید ، هرگز مهندسی وب سایت خود را به یک شرکت طراحی وب ندهید. باید خودتان “حس وب سایت” خود را خودتان طراحی نمایید. وب سایت‌های بدون حس ، بدون مشتری خواهند بود.

4. وب سایت را سریع نمایید

سعی نمایید که سرعت وب سایت خود را تا جای ممکن افزایش داد و از استفاده از تصاویر غیرضروری بپرهیزید.

Digital Marketing دیجیتال مارکتینگ

 

نکات مرتبط با بازاریابی موتور جستجو  SEM در دیجیتال مارکتینگ

 

5. روی SEO سایت خود زمان بگذارید

سئو یک فرایند یکباره نیست و باید به صورت مداوم روی آن زمان بگذارید . اگر دقیقا نمی‌دانید که باید در خصوص سئوی سایت خود چه کار انجام دهید ، حتما از یک متخصص کمک بگیرید. دقت نمایید ، کسی که ادعا سئو کردن سایت شما را دارد ، اصلا از استراتژی سئو مطلع نیست. او باید بتواند برنامه استراتژی سئو  را برای یک سال به صورت مکتوب به شما بدهد.

ادامه مطلب :   دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی